اطلاعات دوره
آموزش یادگیری زبان انگلیسی با کامپیوتر
مسیر آموزشی

آموزش یادگیری زبان انگلیسی با کامپیوتر

669,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.9/5
وضعیت قیمت: 669,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر2.7
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر رضا مبشرنیا2.7
  • زمان:4 ساعت و 18 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف این فرادرس عبارت است از: آشنا کردن زبان‌آموزان و دانشجویان با نرم‌افزارهای آموزش زبان و مهارت‌های زبانی، روش‌های دسترسی به منابع، نحوه جستجوی موثر در اینترنت، نحوه تعامل با کامپیوتر و اینترنت جهت زبان‌آموزی و موارد مشابه. این آموزش تلاش می‌کند به نیازهای آموزشی درس کاربرد نرم‌افزارهای رایانه‌ای در آموزش که جزو دروس مصوب کارشناسی زبان انگلیسی است، پاسخ دهد. این آموزش یکی از محبوب‌ترین موضوعات داغ در آموزش زبان است و در چند دهه اخیر توسط همکاران دانشگاهی در خارج از کشور و به تدریج در داخل کشور نیز مورد توجه قرار گرفته است. ارائه دروس از طریق فناوری، به خصوص در اوایل کار می‌تواند برای مبتدیان ایجاد ارعاب کند، اما این آموزش تلاش کرده تا رویکردی خواننده‌پسند ارائه نماید.
دوره آموزش یادگیری زبان انگلیسی با کامپیوتر دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 18 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر رضا مبشرنیا مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 669,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش یادگیری زبان انگلیسی با کامپیوتر را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

رضا

خیلی ضعیف بود نسبت به عنوان و تصوری که از آموزش داشتم . مهارت تخصصی که کاربردی باشه آموزش داده نشد.

مهدی

خیلی زیاد کاربردی برای من نبود چونکه من از قبل آشنایی داشتم و خب خیلی نکته هارو میدونستم و قطعا برای کسی که هیچ آشنایی نداشته بهتره.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی