اطلاعات دوره
آموزش آشنایی با محیط آرک کاتالوگ Arc Catalog در GIS (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با محیط آرک کاتالوگ Arc Catalog در GIS (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزشی کاربرد سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS)، با در نظر گرفتن این نکته که کاربر آشنایی خاصی با GIS ندارد، سعی شده به طور گام به گام به آموزش مفاهیم اصلی GIS و کاربردهای آن در علوم مختلف پرداخته شود. نرم افزار مورد استفاده در این آموزش نرم افزار ArcGIS10.3.1 است که آخرین نسخه این نرم افزار و یکی از پرطرفدارترین نرم افزارهای GIS است. این دوره آموزشی، در چند سطح مختلف برگزار خواهد شد. در سطح ۱ و ۲، مباحث مقدماتی و پایه ارائه شده و در سطوح بالاتر مباحث پیشرفته و پیچیده تر عرضه خواهد شد. در تمامی سطوح از مثال ها و تمرین ها کاربردی بومی و مربوط با استان های مختلف ایران استفاده شده و سعی بر آن است تا کاربر به طور ملموس تری با تمرین و مسائل ارتباط برقرار نماید.
دوره آموزش آشنایی با محیط آرک کاتالوگ Arc Catalog در GIS (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت می‌باشد که در فرادرس توسط محمدصادق درانی نژاد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با محیط آرک کاتالوگ Arc Catalog در GIS (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

پریزاد

با سلام و احترام بسیار سپاسگزارم خیلی کاربردی و عالی بود.

ارشیا

سلام و درود خداوند اجر کارتان را به بهترین شکل نصیبتان کنه سپاس از شما

احمد رضا خلیلی

دستون درد نکنه که بدون چشم داشتی این عنوان های مرتبط با آرک جی ای اس را در اختیار عموم، خصوصا آنهائی که احتیاج دارند قرار می دهید.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی