اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مانایی، ریشه واحد و هم انباشتگی در تحلیل و پیش بینی سری های زمانی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش مانایی، ریشه واحد و هم انباشتگی در تحلیل و پیش بینی سری های زمانی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تکنیک های سری زمانی ابزاری است مناسب که با استفاده از آن می توان مشکل فوق را حل نمود. بررسی گذشته داده ها به منظور شناسایی و تعیین ماهیت یک پدیده قدم اول در یک مدل سازی اصولی است که با استفاده از آن می توان در گام بعدی به یک پیش بینی صحیح و قابل اتکا دست یافت. لذا آگاهی مناسب و عمیق از این دانش، بازخورد مطلوب تصمیمات فرد در آینده را تضمین می کند. از طرفی دیگر، با توجه به رشد خیره کننده تکنیک های سری زمانی به همراه پیچیدگی های نظری آن باعث شده است که دانشجویان و حتی افراد حرفه ای نتوانند ارتباط مناسبی را با آن برقرار کنند.
دوره آموزش مانایی، ریشه واحد و هم انباشتگی در تحلیل و پیش بینی سری های زمانی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 50 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر پژمان بهرامیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مانایی، ریشه واحد و هم انباشتگی در تحلیل و پیش بینی سری های زمانی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مریم

این بحث سری های زمانی را تابحال به این خوبی درک نکرده بودم. مرسی استاد بزرگوار.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی