اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آشنایی با شرکت تضامنی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با شرکت تضامنی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

مهم ترین مجموعه مدون قوانین مربوط به امور بازرگانی در ایران، حقوق تجارت است. دانستن قانون تجارت برای انجام امور تجاری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، زیرا برای شروع هر فعالیت اقتصادی نیازمند دانستن اصول و قوانین مربوط به آن هستیم تا ضرر و زیان در معاملات خود را نداشته باشیم. در این فرادرس، مطالب به نحوی ساماندهی شده است که نظم منطقی مطالب به آشفتگی و سردرگمی دانشجویان و افرادی که به دنبال فعالیت تجاری و اعمال تجاری هستند، منجر نشود و در مواجهه با موارد اختلاف نظر، نظرات منطبق بر نص قانون که در آزمون های حقوقی ملاک قرار می گیرد، بیان شود.
دوره آموزش آشنایی با شرکت تضامنی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 51 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر مریم مهاجری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با شرکت تضامنی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی