اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش بازار برق Electricity Market
مسیر آموزشی

آموزش بازار برق Electricity Market

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :2 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:کوروش آپرناک5
  • زمان:8 ساعت و 4 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس سعی شده است مباحث و موضوعات مرتبط با خصوصی سازی صنعت برق، تجدید ساختار در سیستم های قدرت، ایجاد بازارهای برق و نحوه تشکیل آن ها در سیستم های جدید قدرت، به طور کامل تشریح شود. با استفاده از این آموزش، مخاطب پس از آشنایی با سیستم های سنتی برق، دلایل ورود و حرکت از سیستم های سنتی برق به سمت سیستم های تجدید ساختاریافته را شناخته و ضمن آشنایی با خصوصی سازی و الزامات آن در صنعت برق، با مفاهیم و جزییات بازارهای برق و انرژی آشنا خواهد شد تا دیدی وسیع نسبت به تمامی جوانب آن پیدا کند.
دوره آموزش بازار برق Electricity Market دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 4 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط کوروش آپرناک مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بازار برق Electricity Market را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

صادق

از نظر تئوری و توضیحی آموزش مناسبی بود.

علی

با سلام و احترام بنده استفاده از این آموزش را برای تمام کسانی که قصد فعالیت در بازار انرژی کشور دارند توصیه میکنم.جناب آقای مهندس کوروش آپرناک با تسلط خوبی که به مطلب دارند تقریبا تمام نکات مفید و کاربردی را ارایه میکنند.لحن صدای مدرس بسیار گیرا میباشد.مدت زمان هر آموزش تقریبا مناسب میباشد.در بعضی از زمانها طولانی شدن کلیپ آموزشی موجب بی حوصلگی در یادگیری میشود.از نظر تصویری کلیپ ها نورپردازی خوبی دارد.ولی بهتر بود فصل پنجم و هفتم مفصل تر بیان میشد.بنظرم استفاده از مثال و نمونه یادگیری مطالب را بهتر میکرد.ولی برای شروع یادگیری در مجموع آموزش خوبی میباشد.نکته بسیار عالی این مجموعه در این است که تاکنون در زمینه بازار برق فیلم آموزشی به این کاملی ارایه نگردیده است.با تشکر از مدرس خوب و پرسنل خوب فرادرس

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی