اطلاعات دوره
آموزش بازارهای بین المللی و قیمت گذاری نفت و گاز
مسیر آموزشی

آموزش بازارهای بین المللی و قیمت گذاری نفت و گاز

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر4.2
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:فاطمه خندان4.7
  • زمان:2 ساعت و 55 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

تحلیل بازارهای جهانی و پیش بینی قیمت های جهانی نفت و تحلیل دلایل نوسانات آن معمولا کار دشواری است این دشواری به این دلیل است که عوامل متعدد و متنوعی بر بازار و قیمت های جهانی نفت تاثیر می گذارد. در این فرادرس سعی شده است تا مباحث مربوط به بازار جهانی نفت و عوامل تاثیر گذار بر آن بررسی شود و به این سوال پاسخ داده شود که چه عواملی بر این بازار تاثیر می گذارد. در این فرادرس تلاش کردیم با بهره گیری از بهترین تکنیک های یادگیری به آموزش مفاهیم بازارهای مالی نفت و گاز بپردازیم. این آموزش به گونه ای است که ترتیب درس نامه ها بر اساس پایه ای ترین مفاهیم و مبانی هر درس به صورت موضوعی طبقه بندی شده است.
دوره آموزش بازارهای بین المللی و قیمت گذاری نفت و گاز دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 55 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط فاطمه خندان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بازارهای بین المللی و قیمت گذاری نفت و گاز را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

احمد

مهمترین ویزگی خوب یک مدرس یا استاد ایجاد شرایط یادگیری است و مهمتر از آن روش تدریس است که به نظر من در این آموزش هر دو این مورد به صورت واضح به چشم میخورد. تشکر می کنم از مدرس گرامی که با بیان خوب و گیرا تونستن شرایط یادگیری برای ما فراهم کنند.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی