اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تخمین حداکثر درست نمایی در نرم افزار Stata (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش تخمین حداکثر درست نمایی در نرم افزار Stata (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:حامد باقری5
  • زمان:34 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

یکی از مهم‌ترین زیر شاخه‌های اقتصاد‌سنجی، اقتصاد‌سنجی فضایی است. علم اقتصاد‌سنجی فضایی تاثیر عامل محیطی و جغرافیایی را نیز وارد تحلیل‌های اقتصادی می‌کند و نقصان چشم‌پوشی از تاثیرات محیطی و همسایگی را برطرف نموده و با روش‌های خود، سنجش داده‌ها را در اقتصاد کامل‌تر می‌کند، به نوعی که تحلیل داده‌های فضا محور بدون استفاده از رگرسیون‌های اقتصاد‌سنجی فضایی، عملا منجر به نتایج نادرست می‌گردد. ما در این آموزش قصد داریم تا تخمین حداکثر درست‌نمایی در نرم‌افزار Stata را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش تخمین حداکثر درست نمایی در نرم افزار Stata (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 34 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حامد باقری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تخمین حداکثر درست نمایی در نرم افزار Stata (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی