اطلاعات دوره
آموزش چالش های نظام شهری در ایران (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش چالش های نظام شهری در ایران (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

شهر، یک پدیده بسیار پیچیده و در عین حال زنده و پویا است. ابعاد توسعه شهری با حوزه های مختلف دانش بشری در تعامل دوسویه قرار دارد. در کشور ما هنوز این مهم به درستی درک نشده است و همین امر، مشکلات زیادی را در نظام شهر و شهرنشینی کشور به وجود آورده است. مقوله توسعه شهری در ایران به دلایل مختلفی قابل تحلیل و بررسی است، در این راستا تحقیق و بررسی چالش ها، راهبردها و الگوهای توسعه شهری می تواند به صورت یک کلیت منسجم، موضوع بسیار جالبی برای تشریح باشد. ما در این آموزش قصد داریم تا چالش های نظام شهری در ایران را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش چالش های نظام شهری در ایران (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 55 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر مصطفی خزایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش چالش های نظام شهری در ایران (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی