اطلاعات دوره
آموزش تشکل های اقتصادی و موافقت نامه ها در بازرگانی بین الملل (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش تشکل های اقتصادی و موافقت نامه ها در بازرگانی بین الملل (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هدف از این فرادرس آشنایی دانشجویان رشته‌های مدیریت و اقتصاد با نظریه‌ها و کاربردهای بازرگانی بین‌الملل است. همچنین این آموزش برای مدیران، کارگزاران و کنشگران اجرایی بازرگانی بین‌الملل نیز می‌تواند مفید واقع شود. استفاده از مثال‌های متعدد، به‌روزترین مباحث بازرگانی بین‌الملل و توضیحات مفاهیم بازرگانی بین‌الملل به زبان ساده و قابل فهم از مزیت‌های این فرادرس محسوب می‌شود. ما در این آموزش قصد داریم تا تشکل‌های اقتصادی و موافقت‌نامه‌های بین‌المللی در بازرگانی بین‌الملل را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش تشکل های اقتصادی و موافقت نامه ها در بازرگانی بین الملل (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 31 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط هادی اولاد دمشقیه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تشکل های اقتصادی و موافقت نامه ها در بازرگانی بین الملل (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهدی زمانیان

باتشکر از آموزش شما

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی