اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور آرک سنس – طراحی نقشه شهری سه بعدی در ArcScene
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور آرک سنس – طراحی نقشه شهری سه بعدی در ArcScene

529,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 529,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نرم افزار ArcScene از بسته نرم افزاری ArcGIS است که دارای قابلیت های زیادی برای تولید، پردازش و نمایش سه بعدی اطلاعات جغرافیایی در رشته های محیطی، زمین شناسی، هواشناسی، نقشه برداری، معماری، اقتصادی و مطالعات شهری می باشد. این نرم افزار با وجود قابلیت های فراوانی در نمایش گرافیکی سه بعدی و انیمیشن، ابزارهای زیادی برای ویرایش و پردازش سه بعدی اطلاعات جغرافیایی دارد. فضای سه بعدی این نرم افزار می تواند برای نمایش بسیاری از داده های سیستم اطلاعات جغرافیایی و خروجی ویدئویی انیمیشن از نتایج تحلیل ها نقش مهمی در ارائه گزارش و بیان نتایج پروژه ها و تحقیقات داشته باشد.
دوره آموزش پروژه محور آرک سنس – طراحی نقشه شهری سه بعدی در ArcScene دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 53 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر محمد علی نظام محله مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 529,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور آرک سنس – طراحی نقشه شهری سه بعدی در ArcScene را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

عبدالحسین

آموزش خوب بود ولی سرفصل ها کم بود و من چیز بیشتری انتظار داشتم.

محمود

خیلی خوب بود و با جزییات دقیق آموزش ارائه شده بود. پیشنهاد می کنم آموزش هاب مرتبط با سنجش از دور هم در سایتتون قرار بدید.

نورالدین

آموزش خوبی بود و یجورایی چون در مورد این عنوان آموزش دیگری نبود تو کشور خیلی مناسب بود. البته میشد دو سه جلسه آخر بیشتر توضیحات داده میشد که کاملتر بشه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی