اطلاعات دوره
آموزش GIS سیستم اطلاعات جغرافیایی در علوم محیطی و جغرافیا
مسیر آموزشی

آموزش GIS سیستم اطلاعات جغرافیایی در علوم محیطی و جغرافیا

369,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 369,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) در علوم محیطی و جغرافیا برای پردازش، تولید بانک های اطلاعاتی و همچنین تولید نقشه مفید است. کاربرد این نرم افزار همچنان در حال افزایش است. با گسترش دولت الکترونیک، بخش های مختلف سیستم اداری کشور از این نرم افزار استفاده خواهند کرد. توضیح مباحث و آموزش توسط مدرسین متخصص در این زمینه، از نقاط قوت این فرادرس به شمار می رود.
دوره آموزش GIS سیستم اطلاعات جغرافیایی در علوم محیطی و جغرافیا دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 54 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر محمد علی نظام محله مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 369,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش GIS سیستم اطلاعات جغرافیایی در علوم محیطی و جغرافیا را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

رضا

محتوا کلی بود ولی نحوه تدریس و انتقال مطالب رو دوست داشتم.

اکبر

آموزش خوب بود همه چیو کامل گفته بود فقط یه سری مباحث رو کم داشت که درخواست انتشار دادم. ممنون میشم زودتر منتشر کنید.

مهدی

من قسمت هایی که نیاز داشتم رو دیدم خیلی خوب بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی