اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش بررسی و تحلیل توسعه نظام شهری در ایران
مسیر آموزشی

آموزش بررسی و تحلیل توسعه نظام شهری در ایران

819,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 819,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آنچه تاکنون در نظام توسعه شهری ما بسیار اهمیت داشته است، جنبه های سودآوری رشد شهری بوده که تنها سبب رشد کمی شهرها گردیده و جنبه های کیفی (جنبه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و حقوقی) آن به فراموشی سپرده شده است. این آموزش در سه درس ارائه شده است که در درس یکم، چالش های توسعه شهری در ایران مورد بررسی و واکاوی قرار گرفته است. در درس دوم، راهبردهای کارآمد و موفق تجربه شده جهانی برای حل این مشکلات شهری ارائه خواهد شد و در درس سوم، به تشریح و تفسیر الگوهای نوین توسعه شهری در جهان اشاره شده است که بستری مناسب برای اجرای بهینه راهبردهای توسعه شهری است.
دوره آموزش بررسی و تحلیل توسعه نظام شهری در ایران دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 3 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر مصطفی خزایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 819,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بررسی و تحلیل توسعه نظام شهری در ایران را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مصطفی

عالی

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی