اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اصول و مبانی سازمان و مدیریت
مسیر آموزشی

آموزش اصول و مبانی سازمان و مدیریت

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :50 نظر4.7
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:علیرضا سلامی4.7
  • زمان:20 ساعت و 53 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

درس تئوری‌های مدیریت و سازمان یکی از دروس مهم در رشته مدیریت است. از آنجا كه درس تئوری‌های مديريت و سازمان يكی از دروس مهم و كليدی در كنكور است، داوطلبان همواره به دنبال منابعی بوده‌اند كه از جامعيت كافی برخوردار بوده و بتواند نياز آن‌ها را در پاسخ به سوالات تئوری‌ها و نظريه‌های عمومی مديريت برآورده سازد. دز این آموزش سعی شده است تمام مطالب مهم و كليدی با تكيه بر منابع اصلی آزمون كارشناسی ارشد و دكتری، جمع‌آوری و تدوين شود و به صورتی مختصر و مفيد در اختيار داوطلبان قرار گيرد.
دوره آموزش اصول و مبانی سازمان و مدیریت دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 20 ساعت و 53 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علیرضا سلامی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اصول و مبانی سازمان و مدیریت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

حسن

تا حالا ۴ مرتبه کل کلاس ها را دیدم و باز هم تمایل دارم ببینم.

بهزاد

خیلی کارآمد بود بسیار مختصر و مفید ارائه شده بود. من با دیدن این آموزش ها دیگه دنباله آموزش آزاد نیست دنباله مثالم.

مهدان

چارت بندی نبود کامل، من دوست داشتم از پایه شروع شه تا پیشرفته.

نیلوفر

عالی بود بیان شیوا .مسلط به مطالب امیدوارم رفتار سازمانی هم تدریس بفرمایند. بسیار حرفه ای تدریس کردن .

بهناز

خیلی تشکر میکنم بابت شیوایی بیان استاد و اینکه کلی مثال میزنن برای فهم بهتر. وقتی کتاب رو میخونم بهتر میفهمم چون ویدیو ها رو دارم نگاه میکنم. ممنون از استاد

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی