اطلاعات دوره
آموزش تحقیق در عملیات 1 – مرور و تست کنکور ارشد و دکتری
مسیر آموزشی

آموزش تحقیق در عملیات 1 – مرور و تست کنکور ارشد و دکتری

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:23 نظر4.7
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سعید بهشتی4.6
  • زمان:10 ساعت و 21 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

تحقیق در عملیات، یک درس مفهومی بوده و حل تست های کنکور کارشناسی ارشد و دکتری آن نیاز به درک کامل نکات و مفاهیم دارد که با تسلط به سوالات دوره های گذشته می توان تا حد زیادی این تسلط و توانایی را برای بهتر و راحت تر حل کردن سوال های این درس به دست آورد. در این فرادرس نیز سعی شده است که در کمترین زمان ممکن، مفاهیم و مباحث مورد نیاز درس تحقیق در عملیات 1 همراه با حل تست های منتخب کنکورهای 69 تا 96، مورد بررسی قرار گیرند و می توان گفت که این آموزش، به عنوان یکی از منابع در دسترس درس تحقیق در عملیات در زمینه کنکور کارشناسی ارشد و دکتری، برای دوران جمع بندی و مرور، کمک شایانی به دانشجویان خواهد کرد.
دوره آموزش تحقیق در عملیات 1 – مرور و تست کنکور ارشد و دکتری دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 21 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سعید بهشتی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تحقیق در عملیات 1 – مرور و تست کنکور ارشد و دکتری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

شیما

این آموزش عالی بود.

بتول

واقعا هم سرفصل ها کامل و جامع بود و هم نحوه تدریس ایشون کامل و بی نقص بود.

مهدی

تقریبا سی درصدشو دیدم. تستاش خیلی خوبه راه حل های خوبی ارائه میدند به نظرم دوره مناسبی بود و اگر درسنامه ش بیشتر بود بهترم می شد.

بهنام

از این آموزش و مطالب که گفته شد حقیقتا راضی هستم و لطفا آموزش پیش ثبت نامتون مثل پاورمیل لطفا هر چه سریعنر ارائه کنید.

سهیلا

ایشون استاد دانشگاه بنده بودند و از تدریس ایشون خیلی راضیم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی