اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آشنایی با اسکرام برای مدیریت چابک فرایند توسعه اپلیکیشن های وب و موبایل (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با اسکرام برای مدیریت چابک فرایند توسعه اپلیکیشن های وب و موبایل (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

اسکرام (Scrum)، چارچوبی برای مدیریت تیم‌های نرم‌افزاری است که باعث افزایش انعطاف‌پذیری تیم در فرایند توسعه محصول، پیشرفت دائمی و ایجاد یک ریتم پایدار در توسعه شده و در عین حال به تیم توسعه کمک می‌کند که با صرف انرژی کمتر و افزایش بهره‌وری محصول، نرم‌افزار با کیفیت‌تری را توسعه دهد. ما در این آموزش قصد داریم تا اسکرام برای مدیریت چابک فرایند توسعه اپلیکیشن‌های وب و موبایل را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش آشنایی با اسکرام برای مدیریت چابک فرایند توسعه اپلیکیشن های وب و موبایل (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علی سامانی پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با اسکرام برای مدیریت چابک فرایند توسعه اپلیکیشن های وب و موبایل (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مهدی

ممنون

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی