اطلاعات دوره
آموزش تحقیق در عملیات 2 – مرور و تست کنکور ارشد و دکتری
مسیر آموزشی

آموزش تحقیق در عملیات 2 – مرور و تست کنکور ارشد و دکتری

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:16 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سعید بهشتی4.6
  • زمان:10 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با توجه به بودجه بندی دروس کنکور کارشناسی ارشد و دکتری و ضریب بالای درس تحقیق در عملیات 2 که با تعداد سوالات زیادی در تمامی ادوار گذشته برای رشته های مهندسی صنایع، مدیریت و ریاضی مورد توجه طراحان قرار داشته است بر آن شدیم که یک آموزشی را با هدف مرور کلی و سریع مطالب تحقیق در عملیات 2 که شامل درس نامه مختصر و مروری روی مطالب مهم و همچنین حل تست های طبقه بندی شده و منتخب کنکورهای سراسری و آزاد همه رشته ها در مقطع ارشد و دکتری است را به عنوان یکی از غنی ترین منابع دوران جمع بندی مرور، در اختیار دانشجویان قرار دهیم.
دوره آموزش تحقیق در عملیات 2 – مرور و تست کنکور ارشد و دکتری دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت می‌باشد که در فرادرس توسط سعید بهشتی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تحقیق در عملیات 2 – مرور و تست کنکور ارشد و دکتری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایه‌های تحصیلی و کنکور سراسر اینترنت را در صفحه پایه‌های تحصیلی و کنکور در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

بتول

خیلی عالی بود این آموزش و کیفیت آموزش عالی بود.

امیر حسین

آموزش خیلی مفید و کاربردی هست و همچنین توانایی آموزش روان و انتقال مطلب دکتر بهشتی واقعا عالیه

جواد

استاد روان توضیح میده و مطالبی که مد نظرم هست مدرس در آموزش ارائه کردن و این خیلی به من کمک کرد. البته یه موضوعی که وجود داره اینکه در این درس هم آموزش هست هم سوالات کنکور.

مجید

با دیدن آموزش تونستم مشکل مدنظرمو حل کنم و با آموزش به خوبی پیش برم.

علی

تدریس و تسلط مدرس خیلی خوبه و مدرس توانایی لازم برای ارائه مطالب دارن.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی