اطلاعات دوره
آموزش بازاریابی بین المللی – جامع و با نکات کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش بازاریابی بین المللی – جامع و با نکات کاربردی

619,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 619,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر4.7
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سمیه حضوری4.4
  • زمان:12 ساعت و 17 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس قصد داریم به مهارتی دست یابیم که با تاکید بر ترکیب عناصر بازاریابی در سطح بین الملل و با به کارگیری اصول بازاریابی در سطح فراتر از مرزهای یک کشور و همچنین با توجه به فرصت ها و تهدیدهای محیط پیرامون، به موفقیت در محیط بین الملل دست یابیم و از طریق استراتژی های ورود به بازار جهانی، سیاست های تولید در بازاریابی بین الملل و ابعاد مختلف کانال توزیع و قیمت گذاری بتوانیم به رشد و بقای سازمان خود در محیط های متغیر و پویا که هر روز در آن بازارهای جدید به وجود می آید، کمک نماییم. در این آموزش سعی شده است مفاهیم بازاریابی در محیط بین الملل با زبانی ساده و مثال های ملموس بیان شود تا مخاطبین کاربردهای آن را در بازاریابی به صورتی ملموس درک کنند.
دوره آموزش بازاریابی بین المللی – جامع و با نکات کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 17 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سمیه حضوری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 619,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بازاریابی بین المللی – جامع و با نکات کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

واقعا عالی بود ممنون.

علی

من این دوره را سال 1398 خریدم و الان برای اولین بار دارم میبینم و واقعا دوست دارم (الان آذر ماه 1400است)

امین

یه دوره ای خیلی کوتاه قبلا دیده بودم که یه فصل از قسمتاش مختص به این آموزش بود. آشنا بودم و این فقط بهم کمک کرد که بهتر بشم.

محمد رضا

این دوره در قالب چکیده خوب و مرتب بود. بیان مدرس هم خوب بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی