اطلاعات دوره
آموزش بازاریابی صنعتی B2B بی تو بی
مسیر آموزشی

آموزش بازاریابی صنعتی B2B بی تو بی

619,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 619,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:6 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:وحیده حاجی حسنی3.9
  • زمان:11 ساعت و 54 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

بازار صنعتی با بیش از 13 میلیون سازمان صنعتی، بازار بسیار بزرگی است. بازار کالا و خدمات سازمانی به لحاظ سهم مبادلات پولی چهار برابر بزرگتر از بازار مصرف کننده است. بازاریابی صنعتی عبارت است از: فعالیت هایی که مبادلات بین مصرف کنندگان و عرضه کنندگان صنعتی را در بازار صنعتی تسهیل می کند. هدف از این فرادرس، آشنایی با مبحث بازاریابی صنعتی است و این که در مورد مشتریان صنعتی و همین طور کالا و خدمات صنعتی شناخت پیدا کنیم و در مورد تحقیقات بازاریابی در صنعت، اطلاعات کسب کنیم که این موضوع برای فعالان بازار بسیار اهمیت دارد، زیرا از طریق آشنایی با تحقیقات بازاریابی صنعتی، می توانند راحت تر محصولات خود را در بازار به فروش برسانند.
دوره آموزش بازاریابی صنعتی B2B بی تو بی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 ساعت و 54 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط وحیده حاجی حسنی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 619,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بازاریابی صنعتی B2B بی تو بی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

tarat

بنظر من آموزش عالی بود. عدم تکرار کلمات تکراری برای توضیح مطلب،‌ سرعت بالای ارائه مطلب و مسلط بودن خانم دکتر بر مباحث بی نظیر بود. ممنون از مدرس محترم و فرادرس

پیام

خوب بود. من رشته م بازاریابی نبوده اما برام جذابیت داشت. برای منی که خیلی شناختی نداشتم خوب بود.

شاهین

کار منو راه انداخت و در کل آموزش بدی نبود. 

احمد

آموزش جای بهبود داشت و میشد که توضیحات به نحو بهتری ارائه میشد.

مهرداد

آموزش بسیار خوب بود. مختصر و مفید بود و طوری نبود که آدم خسته بشه. من خیلی راضی بودم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی