اطلاعات دوره
آموزش مفاهیم و کلیات طرح ریزی در واحدهای صنعتی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش مفاهیم و کلیات طرح ریزی در واحدهای صنعتی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

توجه به هسته اصلی هر واحد صنعتی، دستاوردهایی همچون: بهبود امکانات، مکانیزه کردن وسایل و دستگاه ها، افزایش فرصت های فروش و افزایش مشتریان وفادار را به همراه دارد.  به طور کلی، هدفی که در طرح ریزی دنبال می شود این است که ورودی های برنامه ریزی شده از اجزای فیزیکی عبور کنند و در کوتاه ترین زمان ممکن با هزینه ای قابل قبول و در شرایط کاری مناسب انتقال داده شوند و به یک خروجی تبدیل شوند که برای سیستم تولیدی نه تنها توجیه اقتصادی داشته باشد بلکه ارزش افزوده هم به همراه داشته باشد.
دوره آموزش مفاهیم و کلیات طرح ریزی در واحدهای صنعتی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 17 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مریم نژادافراسیابی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مفاهیم و کلیات طرح ریزی در واحدهای صنعتی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی صنایع سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی صنایع در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی