اطلاعات دوره
آموزش کالیبراسیون تجهیزات اندازه گیری
مسیر آموزشی

آموزش کالیبراسیون تجهیزات اندازه گیری

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:علیرضا اسکندری4.3
  • زمان:2 ساعت و 52 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس، مباحثی درباره کالیبراسیون تجهیزات اندازه‌ گیری ارائه شده است. به کمک این آموزش می‌ توان به معنی و مفهوم کالیبراسیون و کاربرد آن در صنعت پی برد و با یکاهای اندازه‌ گیری استاندارد و کاربرد و نقش آن ها در کالیبراسیون آشنا شد. همچنین مبحث خطا و عدم قطعیت اندازه‌ گیری در این فرادرس به طور کامل و مفصل تشریح شده است که به فراگیر این امکان را می‌ دهد که این موضوعات را درک کرده و محاسبه کند و به کار بگیرد.
دوره آموزش کالیبراسیون تجهیزات اندازه گیری دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 52 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علیرضا اسکندری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کالیبراسیون تجهیزات اندازه گیری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

وحید

سلام باتشکر از تیم زحمت کش فرادرس دوره خوبی بود . به نظرم اگر کمی هم در مورد گواهی نامه 17025 تعیین صلاحیت ازمایشگاه و انجام کنترل میانی هایی هم که توسط اپراتور و تعیین فواصل زمانی کنترل میانی و روش ها انجام ازمون کنترل میانی گفته میشد دوره کامل تر میشد

سارا

عالی بود مدتها بود به دنیال چنین دوره ی ساده و کاملی در مورد کالیبراسیون بودم سپاسگزارم استاد

پریسا

عالی بود

سیدرضی

جز اولین آموزش هایی بود که از فرادرس تهیه کردم، بسیار کار راه انداز بود. اونموقع برای ارشدم تازه شرکت کرده بودم. از تمام عوامل سایت بی نهایت بابت تمام تلاش هاشون تشکر می کنم.

سید ایمان

خوب بود، منتظر دوره ایزو 9001: 2015 و کالیبیراسیون با GUM هستیم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی