اطلاعات دوره
آموزش مدیریت تغییر و پیاده سازی آن در سازمان ها
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت تغییر و پیاده سازی آن در سازمان ها

509,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 509,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:حمیدرضا فردوسیان4.5
  • زمان:5 ساعت و 10 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش تلاش کرده ایم درباره تغییرهای اساسی سازمان هایی بحث کنیم که نیاز به اقداماتی از جانب مدیریت سازمان دارند، همچنین به این موضوع می پردازیم که چرا افراد و سازمان ها در برابر پدیده تغییر، مقاومت می کنند و این که چگونه می توان این مقاومت را درهم شکست. هدف کلی این فرادرس عبارت است از: آشنایی با چگونگی اجرا و پیاده سازی تغییر در سازمان با استفاده از مدیریت مطلوب و پایدار در جهت رسیدن به هدف های سازمان، افزایش بهره وری درون سازمانی و نیز ارتقای کارایی های فردی منابع انسانی شاغل در سازمان.
دوره آموزش مدیریت تغییر و پیاده سازی آن در سازمان ها دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 10 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حمیدرضا فردوسیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 509,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت تغییر و پیاده سازی آن در سازمان ها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

الهام

واقعا آموزش خوبی بود سرفصل ها رو کامل پوشش داده بود همه مطالب رو به طور کامل بیان کرده بود قضیه رو نمی پیچوند.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی