اطلاعات دوره
آموزش ارسال و دریافت اسناد در سامانه مالی مدارس با نرم افزار School Accounting (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش ارسال و دریافت اسناد در سامانه مالی مدارس با نرم افزار School Accounting (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نرم‌افزار School Accounting که در این فرادرس به بررسی آن پرداخته می‌شود، تنها نرم‌افزار مورد تایید وزارت آموزش و پرورش است که به مدارس کل کشور معرفی شده و در حال استفاده است. این نرم‌افزار یکی از نرم‌افزارهای طراحی شده توسط شرکت سامانه پرداز وستا (Co-processor system Vesta) است که به مدیران، حسابداران و کاربران ثبت اسناد مدارس کمک می‌کند تا آسان‌‌تر و صحیح‌تر، اطلاعات حسابداری را ثبت کرده و خروجی آن که همان گزارش‌های مالی است را تهیه کنند. در این آموزش ما با آخرین ورژن آن (نگارش شماره 13981207) کار می‌کنیم. در این فرادرس سعی شده است که آموزش کار با این نرم‌افزار در کنار آئین‌نامه اجرایی مدارس به صورت گام‌به‌گام ارائه گردد. ما در این آموزش قصد داریم تا ارسال و دریافت اسناد در سامانه مالی مدارس با نرم‌‌افزار School Accounting را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش ارسال و دریافت اسناد در سامانه مالی مدارس با نرم افزار School Accounting (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 13 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط نبی الله پلنگ سوار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ارسال و دریافت اسناد در سامانه مالی مدارس با نرم افزار School Accounting (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی