اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش برنامه نویسی یادگیری عمیق با کتابخانه TensorFlow 2
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی یادگیری عمیق با کتابخانه TensorFlow 2

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فرادرس، با برنامه‌نویسی یادگیری عمیق (Deep Learning) به‌ کمک کتابخانه TensorFlow 2 آشنا می‌شویم. TensorFlow، مشهورترین و پرکاربردترین کتابخانه برای برنامه‌نویسی یادگیری عمیق است که توسط شرکت گوگل تولید و پشتیبانی می‌شود. نسخه اولیه این کتابخانه در سال 2015 و نسخه دوم آن در سال 2019 ارائه شد. آشنایی با برنامه‌نویسی یادگیری عمیق کمک می‌کند که بتوانیم نرم‌افزارهای هوش مصنوعی را تولید کنیم. هوش مصنوعی یکی از فناوری‌های مهمی است که شاهد کاربردهای متعدد آن در حوزه‌های مختلف هستیم. این فناوری در آینده نزدیک بیشتر امور زندگی بشر را تغییر می‌دهد.
دوره آموزش برنامه نویسی یادگیری عمیق با کتابخانه TensorFlow 2 دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 10 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر عادل قاضی خانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی یادگیری عمیق با کتابخانه TensorFlow 2 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

شیما

آموزش خیلی جامعی بود نکات ارزشمندی در این آموزش بود.قشنگ ار جزء به کل بود.

رضا

واقعا این حجم از تسلط و توانایی در انتقال مفاهیم رو در هیچ آموزشی ندیدم. روند به صورتی هست که اول باید پایتون اموزش دیده باشیم بعد متد های ماشین لرنینگ و در مرحله سوم دیپ لرنینگ. اسم این آموزش خیلی خوب انتخاب شده. من که دو مرحله قبلی رو طی کرده بودم واقعا برام مفید بود. ممنون که اینقدر خلاصه و مفید و کاربردی توضیح دادن

سعید

اول اینکه خوشحالم با دیدن این آموزش وقتم تلف نشد و ممنون از مدرس عزیز. آموزش در سطحی هست که نیاز به آشنایی متوسط با پایتون و مفاهیم هوش مصنوعی دارید. امیدوارم در آینده مباحث پیشرفته تری در این حوزه در فرادرس قرار بگیره مخصوصا دو درس اخر این آموزش که خودشون میتونن یک درس کامل باشن.

محمد حسین

به نظرم مطالب تئوریش خوبه ولی برای برنامه نویسی نیاز داریم که عملی هم کار بشه حل مسئله کم داره و اگر این موضوع در نظر گرفته بشه روی یادگیری تاثیر داره.

کیان

آموزش خیلی خوبیه ممنون و خسته نباشید

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی