اطلاعات دوره
آموزش فرکانس های طبیعی مدار – مفاهیم و محاسبه فرکانس‌ (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش فرکانس های طبیعی مدار – مفاهیم و محاسبه فرکانس‌ (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:علی غفارپور4.5
  • زمان:1 ساعت و 15 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

درس مدارهای الکتریکی، یکی از مهمترین و اصلی‌ترین دروس مورد بحث در مقطع کارشناسی رشته مهندسی برق و رشته‌های وابسته است و حتی به جرات می‌توان گفت که این درس، مهمترین درس این رشته‌های تحصیلی است. توانایی تحلیل یک مدار الکتریکی، مهارتی است که در تشکیل تفکر مهندسی در یک مهندس برق یا کامپیوتر، نقش بسیار زیادی دارد و در بسیاری از مواقع، عملا توانایی درک عملکرد یک سیستم، در نهایت به صورت حل یک مساله تحلیلی از مدارهای الکتریکی، قابل توصیف است. ما در اين آموزش قصد داريم تا فرکانس‌های طبیعی مدار در مدارهای الکتریکی 2 را مورد بررسی قرار دهيم.
دوره آموزش فرکانس های طبیعی مدار – مفاهیم و محاسبه فرکانس‌ (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 15 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علی غفارپور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فرکانس های طبیعی مدار – مفاهیم و محاسبه فرکانس‌ (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی برق سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی برق در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی