اطلاعات دوره
آموزش آشنایی با سخت افزار موبایل و تبلت و عیب یابی آن ها
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با سخت افزار موبایل و تبلت و عیب یابی آن ها

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فرادرس ابتدا با وسایل و تجهیزات مورد نیاز برای تعمیرات موبایل و تبلت آشنا شده و سپس شما را با مفاهیم ضروری و پایه ای علم الکترونیک که فراگیری آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است، آشنا می کنیم. در ادامه به آموزش نحوه کار کردن با دستگاه های اندازه گیری مختلف و مورد نیاز در این حوزه می پردازیم و سپس با قطعات الکترونیکی به کار رفته بر روی برد موبایل و انواع آی ‌سی‌ ها و نحوه تشخیص سلامت آن ‌ها آشنا شده، اصول استفاده از نقشه مدارات موبایل را یاد گرفته، اصطلاحات و کلیات شبکه مخابراتی را بررسی کرده و در نهایت به بررسی انواع روش های عیب یابی قسمت های مختلف موبایل و تبلت و رفع این ایرادها و همچنین نحوه تعمیر آن ها به صورت علمی و عملی می پردازیم.
دوره آموزش آشنایی با سخت افزار موبایل و تبلت و عیب یابی آن ها دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 3 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط میلاد زادرفیع ثابت مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با سخت افزار موبایل و تبلت و عیب یابی آن ها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

طیبه

خیلی خوب بود. واقعا فرادرس یه تیکه گاه هست برای من وقتی میخوام دنبال آموزشی باشم که بهش نیاز دارم. میام از فرادرس آموزش تهیه می کنم.

علیرضا

فایل های جانبی و مطالب ارائه شده خیلی خوب و کامل بود فقط یک مقدار فن بیان استاد اگر بهتر میبود خیلی عالی میشد.

مهدی

تئوری بود و توضیحات در خصوص اینکه چه ابزارهایی نیاز هست، کافی بود.

امیرعلی مرتضوی

دستتون درد نکنه، مطالب برای افرادی که میخواهند در این رشته کسب درآمد کنند، کیفیت خوبی داشت.

ایمان

عالیییییییییییییییییی دمتون گرررررررررررممممممم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی