اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ماکروها در نقشه کشی صنعتی با ای پلن ePlan (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش ماکروها در نقشه کشی صنعتی با ای پلن ePlan (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

اهمیت نرم افزار ePLAN از آنجا بیش تر می شود که چند سالی است شرکت ها و کارخانجات مختلف فعال در حوزه برق صنعتی تمامی نقشه های خود را به جای استفاده از AutoCAD با ePLAN ترسیم می کنند. به این جهت که ePLAN بر خلاف AutoCAD، تئوری برق را درک می کند و از نظر برقراری Connection کاملا هوشمند است و این امر باعث تسهیل در نقشه کشی می شود. ضرورت یادگیری این نرم افزار آنجا بیشتر می شود که با قابلیت های هوشمند آن آشنا شویم. در حقیقت آنچه ePLAN را از AutoCAD متمایز می کند، ویژگی های هوشمند این نرم افزار از جمله Cross-references و خروجی های اتوماتیک است که باعث مدیریت هر چه بهتر پروژه ها و دسترسی به لوکیشن هر المان در هر لحظه از انجام پروژه است.
دوره آموزش ماکروها در نقشه کشی صنعتی با ای پلن ePlan (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 50 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط پویان جلالی نیک مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ماکروها در نقشه کشی صنعتی با ای پلن ePlan (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی صنایع سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی صنایع در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

صالح

سلام. من آموزش قبلی ایپلن رو تهیه کردم نکات کاربردی رو خوب و روان بیان کردن، لطفا طراحی سه بعدی رو هم به آموزش ایپلن اضافه کنید.

میثم

با سلام خدمت تمام عزیزان و بزرگواران که در مجموعه فرادرس، در حال امر مهم آموزش هستند. اینجانب در یکی از روستاهای دور کشور در استان کرمانشاه هستمم و دسترسی به آموزشگاه برایم سخت است و درصورت دسترسی هم هزینه‌ی این آموزشگاه ها بسیار زیاد است، اینجانب چند ماه پیش با مجموعه ی شما آشنا شدم و چندتا از آموزشهای رایگان و چند آموزش غیر رایگان را تهیه کردم، آموزش ایپلن یکی از این آموزشها بود که برای اینجانب که آشنایی زیادی با نرم افزار ایپلن نداشتم بسیار مفید بود، اما انتقادی که نسبت به آموزش دارم این است که مطالبی که در ده ساعت فیلم آموزشی بارها تکرار شده را می‌توانستید در چند ساعت ارائه داده و باقی وقت را می‌توانستید مطالب جدیدی را بیان کنید، در کل آموزش روی بعضی مباحث ساده بسیار مانور داده شده است، اما در کل آموزش مفید بوده و من از جناب مهندی جلالی و تمام عزیزان فرادرسی تشکر می‌کنم به امید روزی که فرادرس، به بهترین آموزش دهنده از راه دور تبدیل شود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی