اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ماکروها در نقشه کشی صنعتی با ای پلن ePlan (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش ماکروها در نقشه کشی صنعتی با ای پلن ePlan (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :2 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:علی شیرافکن5
  • زمان:50 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اهمیت نرم افزار ePLAN از آنجا بیش تر می شود که چند سالی است شرکت ها و کارخانجات مختلف فعال در حوزه برق صنعتی تمامی نقشه های خود را به جای استفاده از AutoCAD با ePLAN ترسیم می کنند. به این جهت که ePLAN بر خلاف AutoCAD، تئوری برق را درک می کند و از نظر برقراری Connection کاملا هوشمند است و این امر باعث تسهیل در نقشه کشی می شود. ضرورت یادگیری این نرم افزار آنجا بیشتر می شود که با قابلیت های هوشمند آن آشنا شویم. در حقیقت آنچه ePLAN را از AutoCAD متمایز می کند، ویژگی های هوشمند این نرم افزار از جمله Cross-references و خروجی های اتوماتیک است که باعث مدیریت هر چه بهتر پروژه ها و دسترسی به لوکیشن هر المان در هر لحظه از انجام پروژه است.
دوره آموزش ماکروها در نقشه کشی صنعتی با ای پلن ePlan (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 50 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علی شیرافکن مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ماکروها در نقشه کشی صنعتی با ای پلن ePlan (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های هنر و طراحی سراسر اینترنت را در صفحه هنر و طراحی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مهتاب

سلام و سپاس از استاد شیرافکن گرامی و سایت محترم فرادرس بابت این فایل آموزشی مفید و کاربردی . من به این درس نیاز داشتم و دارم آموزش میبینم.

ebrahim

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت تیم آموزشی فرا درس و استاد گرامی مهندس علی شیر افکن بدون تردید در بین نرم افزار های کد اتوکد یکی از قدرتمند ترین و کاربردی ترن نرم افزاها می باشد که در تمامی رشته های مهندسی از جمله عمران ومعماری و برق و مکانیک کاربرد فراوانی دارد . این آموزش که رسم پرسپکتو ایزومتریک در نرم افزار اتوکد می باشد قطعا آموزشی هست که مورد نیاز دانشجویان و صنعت گران و مهندسان می باشد . به دوستانی دانشجوی رشته های مهندسی می باشند مخصوصا معماری و مکانیک حتما پیشنهاد می کنم این آموزش بی نظیر رو از دست ندهند با تشکر به امید موفقیت و سرافرازی روز افزون شما

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی