اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش میکروکنترلرهای پی آی سی PIC با کامپایلر CCS
مسیر آموزشی

آموزش میکروکنترلرهای پی آی سی PIC با کامپایلر CCS

619,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 619,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فرادرس، دانشجویان عزیز، با مباحث مختلف میکروکنترلر PIC آشنا می شوند. سرفصل هایی که در این آموزش به آن پرداخته می شود، کار با پورت های ورودی و خروجی و ارتباط با وسایل جانبی، بررسی تایمرها و کانترها، کار با ماژول CCP، برقراری ارتباط سریال و... است. نقطه قوت این آموزش این است که به طور کامل به توضیح مباحث مربوطه پرداخته شده است و آموزش توسط یکی از بهترین مدرسین متخصص در این زمینه، انجام شده است.
دوره آموزش میکروکنترلرهای پی آی سی PIC با کامپایلر CCS دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 20 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مرتضی قادری آرام مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 619,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش میکروکنترلرهای پی آی سی PIC با کامپایلر CCS را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رباتیک سراسر اینترنت را در صفحه رباتیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

سویل

این آموزش رو به همکارام هم پیشنهاد دادم، کامل ترین ارزان ترین و در دسترس ترین آموزشی بود که دیدم.

یوسف

با سلام تشکر می کنم از استاد قادری آرام بخاطر این آموزش صحیح و دقیقی که ارائه دادند. همچنین از عوامل فرادرس کمال تشکر و قدردانی را دارم. بنده به عنوان شاگرد شما عزیزان و استاد قادری تقاضامندم در زمینه میکروکنترلر های pic آموزش های بیشتری ارائه فرمایید تا انشالله با شناخت بیشتر نسبت به این خانواده از میکروکنترلر بهتر بتوان هم تفاوت ها را تشخیص دادو هم کارایی هارا برحسب نیاز سنجید. تشکر

طاهره

سلام اموزشی خوب و با قیمت مناسب. ساعتش هم نسبت به بعضی اموزش ها که کوتاه بودند بیشتر بود و بهتر. آشنایی از صفر با این میکروکنترلر و همچنین کار با پروتیوس. با توجه به کم بودن منابع فیلم به زبان فارسی برای این مدل میکروکنترلر این اموزش میتونه برای شروع به دوستان علاقمند حتما توصیه بشه. مثالها خوب هستند اما اگر بیشتر میبودند یا بصورت تمرین ارایه میشدند تا دانشجو خودش انجام بده باز بهتر میشد و بخصوص مثالهای ترکیبی با پروتکل ها و دستورات مختلف. پس دوستانی که میخواهند این اموزش را تهیه کنند حتما بدانند که دیدن این اموزش به شما کمک میکنه که راه بیفتید و اصول را یاد بگیرید و مثالهایی را انجام بدید اما نباید به همین اکتفا کنید و تمرینات متعددی بخصوص بصورت عملی انجام دهید تا به خوبی مسلط شویدممنون از فرادرس

مجتبی

باسلام وخسته نباشید خدمت فرادرسی‌ها طبق گفته دوستانم آموزش رو تهیه کردم میتونم بگم بدون شک یکی از کاملترین مرجع برای یادگیری PIC هستش از دست ندید و من هم تازه شروع کردم به نظرم خیلی خوبه همچنین طرز بیان و دید استاد به مثال‌ها خیلی خوبه و خوب توضیح میدن من توش نقطه ضعف و مشکلی ندیدم که بخوام بازگو کنم من هم مثل دوستانم بهتون پیشنهاد میکنم که استفاده کنید و از آموزش لذت ببرید یکی از خوبی‌هاش این است که پرتئوس هم توش آموزش داده میشه که این یعنی با 1 تیر 2 نشون میزنید . باتشکر

پوریا نبوی

باسلام.. سطح آموزش و بیان مدرس خوب بود و نکات خوبی رو ارائه دادندمخصوصا اینکه آموزش کارکردن با پروتئوس هم یه جورایی داخل مجموعه هست و از این نظر خوب هستش...همچنین بنده بااین میکروکنترلرها آشنایی زیادی نداشتم و نشنیده بودم برام جالب بود که فقط داخل فرادرس تونستم آموزش این میکرو رو پیدا کنم و بااین مجموعه اطلاعات خوبی به دست آو ردم اگر به بخام به نکات منفی مجموعه اشاره کنم فقط کم بود تعداد پروژه هایی هست که در طول دوره انجام شده رو میتونم بگم میشد چند پروژه عملی رو هم درون مجموعه جای داد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی