اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آشنایی با نرم افزار CST Studio Suite برای حل مسائل الکترومغناطیس
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با نرم افزار CST Studio Suite برای حل مسائل الکترومغناطیس

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :3 نظر4.7
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:آرش برقی کار4.9
  • زمان:4 ساعت و 40 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نرم‌افزار CST Studio Suite یک پلتفرم کامل از ابزارهایی است که به منظور آنالیز و طراحی الکترومغناطیس استفاده می‌شود. این نرم‌افزار متشکل از چندین ماژول قدرتمند مختلف است که در محیطی یکپارچه اغلب مسائل مربوط به الکترومغناطیس را دربردارد و می‌توان از آن برای طراحی، شبیه‌سازی و بهینه‌سازی‌های مختلفی استفاده کرد. فراگیری CST برای بررسی امواج الکترومغناطیس برای مهندسین برق بسیار مفید و کاربردی است و به کمک آن می‌توان بسیاری از مسائل مختلف الکترومغناطیس را در محیط سه‌بعدی و برای خواسته‌های متعدد، حل و آنالیز کرد. 
دوره آموزش آشنایی با نرم افزار CST Studio Suite برای حل مسائل الکترومغناطیس دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 40 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط آرش برقی کار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با نرم افزار CST Studio Suite برای حل مسائل الکترومغناطیس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مهدی

سلام. نرم افزار بسیار خوبی هست و حتما به مهندسین برق گرایش های مختلف (مخصوصا طراحان الکترونیک قدرت و سوئیچینگ) پیشنهاد میکنم این آموزش را ببینند و استفاده بکنند. یکسری ابزار خوب و کاربردی یکجا جمع شدند. نکته اینکه لازم هست فرد قبل شروع به کار با این نرم افزار، مباحث پایه الکترونیک و میدان های الکترومغناطیسی را به خوبی فراگرفته باشه و به نوعی یک نرم افزار پیشرفته مهندسی هست. تشکر میکنم از مدرس دوره و سایت فرادرس.

زهرا

خیلی آموزش خوبی بود من ازش راضی بودم.

محمدرضا

سلام مهندس، وقت بخیر من شبیه سازی ها پا ب پا شما پیش بردم ولی وارنینگ زیر داده میشه، دلیلش چی هست؟ Maximum number of pulse widths simulated, solver stopped. Please note that the steady state criterion [energy or port signal] could not have been satisfied

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی