اطلاعات دوره
آموزش ترانزیستورهای اثر میدان (FET) در مبانی ​الکترونیک (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش ترانزیستورهای اثر میدان (FET) در مبانی ​الکترونیک (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امید زندی4.6
  • زمان:56 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

این آموزش ویدئویی به صورت عملی، شما را با مفاهیم پایه ساخت مدارات الکترونیک آشنا می کند. در کنار عملی بودن این آموزش، اشاره لازم به تئوری مرتبط با مباحث عملی نیز مطرح خواهد شد تا آموزش برای افرادی که با مباحث پایه تئوریک مرتبط با الکترونیک آشنا نیستند، نیز مفید واقع شود. اگر تا کنون تجربه کار عملی با مدارات الکترونیک را نداشته اید، این آموزش را به شما توصیه می کنیم. این آموزش شما را گام به گام وارد دنیای شگفت انگیز آنالیز و طراحی مدارات الکترونیکی خواهد کرد. ما در این آموزش قصد داریم تا مبحث ترانزیستورهای اثر میدان (FET) در مبانی الکترونیک را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش ترانزیستورهای اثر میدان (FET) در مبانی ​الکترونیک (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 56 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امید زندی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ترانزیستورهای اثر میدان (FET) در مبانی ​الکترونیک (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد رضا

بسیار عالی است

مجید

با سلام خدمت شما دوستان خوب در گروه فرادرس . آموزشهاتون خیلی عالی هست مخصوصا آقای زندی واقعا استادن .البته دوستان دیگه هم خیلی خوبا . فکر میکنم فرادرس خوبها رو گلچین کرده. متشکرم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی