اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پخش بار هارمونیکی و طراحی فیلتر با ETAP ای تپ
مسیر آموزشی

آموزش پخش بار هارمونیکی و طراحی فیلتر با ETAP ای تپ

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :5 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:میلاد سلطانی4.9
  • زمان:2 ساعت و 42 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه استفاده از بارهای غیرخطی همانند کانورتر (Converter) توان ثابت، بسیار رایج شده است. این بارهای غیرخطی مهم ترین منبع به وجود آورنده هارمونیک در شبکه هستند. هارمونیک ها یکی از عوامل بسیار مخرب برای تجهیزات شبکه برق و مصرف کنندگان انرژی الکتریکی به شمار می روند، بنابراین برای تغذیه مصرف کنندگان شبکه سراسری برق، مهندسین قدرت باید شناخت دقیقی از ماهیت هارمونیک ها و راه های از بین بردن یا کاهش اثرات آن ها را داشته باشند. مخاطبین این فرادرس ضمن یادگیری کار با نرم افزار ETAP به عنوان یکی از نرم افزارهای برتر شبیه سازی شبکه های قدرت، اطلاعات مفیدی را نیز در مورد مباحث مربوطه مانند: کیفیت توان، هارمونیک ها و فیلترها به دست خواهند آورد.
دوره آموزش پخش بار هارمونیکی و طراحی فیلتر با ETAP ای تپ دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 42 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط میلاد سلطانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پخش بار هارمونیکی و طراحی فیلتر با ETAP ای تپ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های هنر و طراحی سراسر اینترنت را در صفحه هنر و طراحی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

سمانه

برای محاسبات هارمونیکی تجهیزات کارخانجات و .. مناسب هست و یاد میده که باید چجوری بدست بیاریم نتیجه محاسبات رو.

رامین

این آموزش واقعا یک آموزش گام به گام بود. از 0 برنامه رو نصب کرده و کانفیگ هارو دونه به دونه کامل توضیح میده.

جمال

خیلی محتوای خوبی داشت اگر پروژه محور بود و مثال های بیشتری حل میکردند خیلی بهتر میشد.

ابراهیم

با سلام و تشکر فراوان از مجموعه فرادرس آموزش پخش بار هارمونیکی بسیار خوب بود (خلاصه، مفید و کاربردی) ممنون از مهندس سلطانی امیدوارم چنین آموزش های گسترده بشه.(منظورم تحلیل مقالات به صورت یک آموزش، مانند همین آموزش ) بازم ممنون

مرتضی

از نظر من آموزش بسیار خوب و ارزشمندی بود. مختصر و مفید و کاربردی. مدرس وقت تلف نمی‌کردند و سریع موضوع را بررسی و ارائه می‌شد. مزیت بالای تدریس این بود که هر ویدئو در حدود 20 دقیقه بود و خیلی طولانی و بیش از 1 ساعت نبود لذا براحتی میشد یک ویدئو را دید و خسته نشد. ممنونم از مدرس و فرادرس.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی