اطلاعات دوره
آموزش شبیه سازی سری فیبوناچی و محاسبه عدد طلایی در سیمیولینک (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش شبیه سازی سری فیبوناچی و محاسبه عدد طلایی در سیمیولینک (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در فیلم آموزشی «شبیه سازی سری فیبوناچی و محاسبه عدد طلایی در سیمیولینک»، که به صورت رایگان بر روی فرادرس منتشر شده است، با استفاده از امکانات سیمولینک برای شبیه سازی سیستم های دینامیکی گسسته زمان (Discrete-Time)، معادله تفاضلی توصیف کننده سری فیبوناچی به صورت عددی حل و شبیه سازی شده است. در ادامه، با استفاده از محاسبه نسبت دو جمله متوالی این سری، عدد یا نسبت طلایی (Golden Ratio) محاسبه شده و مقدار عددی آن، نمایش داده شده است. مانند سایر آموزش های فرادرس، در این فیلم آموزشی نیز همه مراحل این شبیه سازی، به صورت گام به گام انجام شده است.
دوره آموزش شبیه سازی سری فیبوناچی و محاسبه عدد طلایی در سیمیولینک (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 16 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سید مصطفی کلامی هریس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شبیه سازی سری فیبوناچی و محاسبه عدد طلایی در سیمیولینک (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سید کیارش

با عرض سلام و خداقوت به تیم پرتلاش فرادرس همچنین سلام و تشکر ویژه دارم خدمت جناب دکتر کلامی و خیلی از ایشان ممنونم بابت آموزشی که ارائه کردند . این آموزش یکی از آموزشهای عالی فرادرس هست و بنده به شخصه واقعا از اون استفاده کردم و به هر کسی که میخواد php رو یاد بگیره پیشنهاد میدم که از این آموزش استفاده کنه. یک پیشنهادی برای فرادرس دارم و ممنون میشم از دست اندرکاران که این مورد رو حتما مد نظر قرار بدهند. با توجه به اینکه اموزشهای این مجموعه کامل هست و به نوعی فرادرس رو با عنوان دانشگاه آنلاین یاد میکنید ، یکی از ویژگی های دانشگاه های آنلاین و مجازی این هست که در پایان اموزش مدرکی رو به دانشجویان اعطا میکنه و این خیلی میتونه حائز اهمیت باشه. شما میتونید در پایان هر دوره اموزشی امتحانات و سوالاتی رو قرار بدهید و اگر داشجو مهارت لازم رو در اموزش مربوطه کسب کرده بود مدرک یا گواهینامه ای رو به ایشان اعطا کنید. این مورد میتونه در جذب مخاطب و دانشجویان به فرادرس تاثیرگذار باشه و از اون طرف

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی