اطلاعات دوره
آموزش برنامه های پاسخگویی بار
مسیر آموزشی

آموزش برنامه های پاسخگویی بار

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

برنامه های پاسخگویی بار یکی از عمده ترین روش های مدیریت مصرف انرژی الکتریکی هستند، که برای بازارهای برق طراحی شده اند. این روش ها جدید هستند، زیرا بازارهای برق به تازگی در دنیا اجرا شده اند. به علت تاثیر فوق العاده آن ها در بهبود عملیات بازار مورد توجه چشم گیر محققان برق در سراسر دنیا قرار گرفته اند. مدل سازی ریاضی - اقتصادی این برنامه ها برای اولین بار در ایران و در آزمایشگاه مدیریت انرژی دانشگاه تربیت مدرس توسط مولف و اساتید راهنما ایجاد شده است که در اینجا در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.
دوره آموزش برنامه های پاسخگویی بار دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 50 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر حبیب اله اعلمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه های پاسخگویی بار را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

رضا

خیلی آموزش خوبی بود؛ نیازم برآورده شده مباحث دانشجویی بود.

محمد فاضل

خود آموزش، بیان و تسلط مدرس خیلی خوبه اما رفرنس بهتره به روز رسانی بشه.

الهه

پیش نمایش این آموزش عالی بود. من همیشه پیش نمایش ها رو نگاه می کنم بعد آموزش رو تهیه می کنم و بسیار برای من این قسمت مهمه.

سید هاشم

با سلام ضمن تشکر از فرادرس بابت ایجاد این بستر ارتباطی مناسب که بسیار مفید و کارآمد هست بدین وسیله اعلام می کنم اگر در خصوص برنامه های پاسخ گویی بار دنبال مطلب و آموزش هستید به هیچ عنوان این آموزش رو از دست ندید.

محمدرضا

با سلام و وقت بخیر خدمت اساتید محترم... با تشکر از مدرس گرامی... کلیات بسیار مفید هستند اما این آموزش برای تکمیل شدن نیاز به حداقل یک یا دو روش پیاده سازی این برنامه ها بصورت کد نویسی در نرم افزار گمز یا متلب خواهد داشت... امیدوارم در مجموعه های دیگر صرفا به بیان تئوری پرداخته نشود و تئوری به همراه بیان مثال هایی عملی برای دانشجویان ملموس تر گردد... با تشکر از مجموعه بی نظیر فرادرس...

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی