اطلاعات دوره
آموزش شبیه سازی مونت کارلو و کرنر در کیدنس Cadence
مسیر آموزشی

آموزش شبیه سازی مونت کارلو و کرنر در کیدنس Cadence

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امین شیخی4.9
  • زمان:1 ساعت و 5 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه پیشرفت تکنولوژی مدارات مجتمع، بخش عظیمی از صنعت جهانی را متحول نموده است. هر مدار مجتمع قبل از ساخت و صرف هزینه بایستی از جنبه های مختلف بررسی و شبیه سازی گردد. هنگام ساخت هر مداری به دلیل غیردقیق بودن فرایندهایی چون: لیتوگرافی، بمباران یونی و نفوذ، مقادیر و مشخصات المان های مدار از مقدار دقیق خود انحراف خواهند داشت.
دوره آموزش شبیه سازی مونت کارلو و کرنر در کیدنس Cadence دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 5 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امین شیخی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شبیه سازی مونت کارلو و کرنر در کیدنس Cadence را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

عماد

سلام و عرض ارادت، بسیار عالی وجامع حلال اولسون

محمد

خیلی عالی بود این آموزش و واقعا ممنون از فرادرس که این بستر خوب رو فراهم کردند تا ما بتوانیم آموزش ها را با کیفیت خیلی خوب و قیمت بسیار مناسب تهیه کنیم و استفاده کنیم. خدا بهتون خیر و برکت روز افزون بده.

آریا

من از این آموزش استفاده کردم و به صورت نسبی ازش رضایت دارم. اما به نظرم بهتر بود اول مدرس یک توضیح جامع و کامل در مورد مونت کارلو ارائه میکردن چون این موضوع تو خیلی از مباحث و مقاله ها بهش پرداخته شده و کاربرد زیادی دارد.

فاطمه

با سلام و احترام بسیار آموزش مفید و کاربردی بود .

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی