اطلاعات دوره
آموزش نرم افزار Adams Machinery برای مدلسازی سیستم های انتقال قدرت
مسیر آموزشی

آموزش نرم افزار Adams Machinery برای مدلسازی سیستم های انتقال قدرت

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نرم افزار Adams Machinery که توسط کمپانی MSC به صورت تجاری ارتقا یافته و روانه بازارهای جهانی شده است، یک مجموعه استثنائی و تضمین شده است که در صنایع مختلف و محیط های آموزشی جایگاه بالا و کاربرد گسترده ای دارد. همچنین امکان ارتباط با نرم افزارهای مدل سازی چون سالیدورکس و کدنویسی چون متلب برای این نرم افزار آنالیز دینامیکی فراهم شده است، بنابراین به تکمیل دانش طراحی مهندسین و چرخه تولید می تواند کمک شایانی کند.
دوره آموزش نرم افزار Adams Machinery برای مدلسازی سیستم های انتقال قدرت دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 5 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مسعود سلطان ‎رضائی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم افزار Adams Machinery برای مدلسازی سیستم های انتقال قدرت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

تا حد قابل قبولی خوب بود، یه سری از مطالب گفته نشد که خودم با سرچ کردن نتونستم پیدا کنم.

محمد

آموزش با اینکه کلی گویی شده بود، خوب بود.

رضا

آموزش خوب بود ولی عالی نبود. در حد مقدماتی آموزش خوبی بود ولی اگر توضیحات بیشتری می دادند و مثال های بیشتری حل می کردند بهتر بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی