اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش جانمایی در طراحی مدارات مجتمع با کیدنس Cadence و شبیه سازی آن با HSpice
مسیر آموزشی

آموزش جانمایی در طراحی مدارات مجتمع با کیدنس Cadence و شبیه سازی آن با HSpice

369,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 369,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

اگر بتوان نرم افزاری را به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین نرم افزارهای حال حاضر در زمینه طراحی مدارات مجتمع عنوان کرد، بدون شک Cadence IC Design از گزینه های اصلی خواهد بود. این نرم افزار، ارتباط مستقیم با صنعت دارد و با پوشش محیط شماتیک و جانمایی، پیچیده ترین مدارات مجتمع را با سرعت و دقت بالا شبیه سازی می کند. به دلیل نیاز امروز محققان و دانشجویان مربوط به این گرایش به آموزش دقیق جانمایی در نرم افزار کیدنس با تکنولوژی های مختلف از شرکت های معتبر CSMC و TSMC پرداخته ایم و نحوه تحلیل DRC و Extract و همچنین مرحله نهایی LVS، بیان شده است و در ادامه با انتقال به محیط H-Spice، نتایج تحلیل شده و آماده گزارش خواهد بود که این مراحل از ضروریات اساسی در مراحل ساخت مدار مجتمع IC است.
دوره آموزش جانمایی در طراحی مدارات مجتمع با کیدنس Cadence و شبیه سازی آن با HSpice دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 56 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سبحان صوفی مولودی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 369,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جانمایی در طراحی مدارات مجتمع با کیدنس Cadence و شبیه سازی آن با HSpice را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

حامد

با سلام و عرض تشکر ، نسبتآٌ خوب بود .

داوود عبدالله نژاد

با سلام و احترام ضمن عرض خسته نباشید آموزش بسیار عالیست. جای همچین آموزشی حس می شد واقعا. خدا خیرتان دهد. با آرزوی موفقیت برای استاد عزیز

مصطفی

لطفا آموزشهای بیشتری از این استاد بگذارید. بیان روان و مباحث مسلط هستند. ممنون

فرهاد

بکارگیری این چنین اساتید با تجربه در زمینه طراحی مدار مجتمع برای آموزش از طرف شما جای تشکر دارد.

صالح

عالیه زمانش کمه کاش مدارات بیشتری رو توضیح میدادن استاد مسلط به موضوعات هستند

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی