اطلاعات دوره
آموزش طراحی کنترل بهینه تناسبی با ترکیب سیمیولینک و متلب (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش طراحی کنترل بهینه تناسبی با ترکیب سیمیولینک و متلب (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در فیلم آموزشی «طراحی کنترل بهینه تناسبی با ترکیب سیمیولینک و متلب» که به صورت رایگان بر روی فرادرس منتشر شده است، نحوه تنظیم مقدار مناسب بهره کنترل کننده تناسبی برای کمینه سازی زمان نشست (Settling Time) و کمینه سازی انرژی مصرفی برای کنترل سیستم مورد بررسی و شبیه سازی واقع شده است. مدل سازی در محیط سیمیولینک انجام شده است؛ اما فراخوانی و اجرای شبیه سازی پس از تنظیم مقدار بهره کنترل کننده توسط نرم افزار متلب صورت گرفته و در واقع برای پیاده سازی این برنامه از ترکیب قابلیت های متلب و سیمیولینک استفاده شده است.
دوره آموزش طراحی کنترل بهینه تناسبی با ترکیب سیمیولینک و متلب (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 57 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سید مصطفی کلامی هریس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی کنترل بهینه تناسبی با ترکیب سیمیولینک و متلب (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سید مرتضی

سلام. آموزش خیلی عالی بود. مدرس فوق العاده مسلط و با صدای گویا توضیح میدن و معلومه سابقه خیلی زیادی در تدریس دارن. امیدوارم اموزش های بیشتری در اینده ارائه بدن.

منوچهر

با تشکر از جناب دکتر کلامی عزیز

آریا

دکتر کلامی، مرسی از آموزش بی نظیر شما.

علیرضا

مفیدترین یک ساعت ممکن برای آموزش بهینه سازی در ترکیب سیمولینک و متلب با تمام ریزه کاری ها. بسیار متشکرم آقای دکتر کلامی. مانند یک دستورالعمل جامع میباشد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی