اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش شبیه سازی مدارات تکنیک پالس (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش شبیه سازی مدارات تکنیک پالس (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:امید زندی5
  • زمان:1 ساعت و 11 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در درس تکنیک پالس (+) مباحث تئوری مرتبط مطرح شد به صورتی که ۸۰ درصد آموزش، مباحث تئوری و ۲۰ درصد حل تمرین بود. پیش نیاز درس تکنیک پالس که در مقطع کارشناسی مهندسی برق ارائه می شود، دروس مدارهای الکتریکی ۱ و ۲ و الکترونیک ۱ و ۲ است و برای حل مسائل و تمرینات آن نیاز به اطلاعات گسترده ای در چهار درس مذکور است و اغلب دانشجویان مهندسی برق قادر به برقراری ارتباط روشن بین این درس و دروس مذکور نیستند.ما در این آموزش قصد داریم تا شبیه سازی مدارات تکنیک پالس را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.  
دوره آموزش شبیه سازی مدارات تکنیک پالس (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 11 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امید زندی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شبیه سازی مدارات تکنیک پالس (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

طاهره

من در دوران لیسانس به این درس بسیار علاقمند شدم و الان مدتیه تصمیم گرفتم مجدد مرورش کنم تا بتونم درس بدم اونو و همچنین تو کارهای مرتبط به رشته م از مدارات کاربردیش استفاده کنم. اموزش بسیار خوبی بود و باعث میشه که نتایج مطالب تئوری را بصورت عملی و شبیه سازی ببینیم و هر چه بهتر مطالب را درک کنیم. ضمنا استاد ما اون زمان پروژه هایی با متلب در این درس بما میدادن که ما چون اشنایی نداشتیم خیلی برامون سخت بود اوایل اما الان که میبینم چنین اموزشهای خوبی هست واقعا توصیه میکنم دانشجوا نگاه کنند و یاد بگیرند و از انجام شبیه سازی نترسن که بسیار شیرین هست. ممنونم از این اموزشهای جزیی و منحصر به فرد تون.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی