اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تبدیلات همگن در مدل سازی سینماتیکی و دینامیکی ربات ها (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش تبدیلات همگن در مدل سازی سینماتیکی و دینامیکی ربات ها (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

امروزه ربات‌ها به دلایل مختلفی اعم از: صنعتی، پزشکی، نظامی و… پرکاربرد و حائز اهمیت هستند. قدم اول برای طراحی ربات‌ها به منظور انجام یک هدف مشخص، شناخت فضای مفاصل، فضای کاری ربات و درجات آزادی آن است و همچنین برای کنترل ربات به منظور پوشش هدف مورد نظر در قدم اول نیاز است تا میزان حرکت مفاصل تعیین گشته و بتوان فضای مفاصل ربات را به فضای کاری تبدیل کرد که این کار به کمک علم سینماتیک ربات صورت می‌گیرد. ما در این آموزش قصد داریم تا تبدیلات همگن در مدل‌سازی سینماتیکی و دینامیکی ربات‌ها - بخش یکم را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش تبدیلات همگن در مدل سازی سینماتیکی و دینامیکی ربات ها (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 39 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر حامی تورجی زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تبدیلات همگن در مدل سازی سینماتیکی و دینامیکی ربات ها (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رباتیک سراسر اینترنت را در صفحه رباتیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

عرشیا

استاد بسیار عالی درس توضیح میدن با تشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی