اطلاعات دوره
آموزش کاربرد طیف سنجی در شیمی آلی
مسیر آموزشی

آموزش کاربرد طیف سنجی در شیمی آلی

429,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 429,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:6 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سمانه آشناگر4.5
  • زمان:3 ساعت و 38 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

طیف سنجی در شیمی آلی، یکی از اساسی ترین دروس جهت شناسایی و تشخیص ترکیبات آلی و معدنی می باشد و در کلیه گرایش های شیمی و حتی رشته های مهندسی شیمی و زیست شناسی کاربرد بسیاری دارد. از آنجا که این درس یکی از مهم ترین و در عین حال مشکل ترین درس های گرایش شیمی آلی می باشد و گاهی بدون آموزش قبلی در شیمی آلی 1 و 2 (ولهارد و موریسون بوید) مورد سؤال و بررسی قرار می گیرد، آموزش اولیه آن ضروری است. بنابراین با تهیه این آموزش می توان با تسلط بیشتری مباحث و مسائل شیمی آلی 1 و 2 را مورد بررسی قرار داد.  
دوره آموزش کاربرد طیف سنجی در شیمی آلی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 38 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سمانه آشناگر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 429,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کاربرد طیف سنجی در شیمی آلی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مجتبی

دو فصلشو فعلا دیدم، خواستم بگم که تا همین جا خیلی خوب پیش رفت. پیشنهاد می کنم تو زمینه کارشناسی ارشد و در خصوص سنتز پلیمر هم آموزش ارائه کنید.

معصومه

عالیه، یه خورده طیفم ضعیف بود با تدریس قشنگ ایشون، تونستم بهتر بشم.

امیرمسعود

برای دوره کردن خوبه

امیر رضا

این آموزش، باید همراه پکیج شیمی الی 2 می‌بود.

صیاد

این آموزش بسیار عالی و کاربردی هست و من راضی بودم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی