اطلاعات دوره
آموزش اصول مهندسی صنایع غذایی 1
مسیر آموزشی

آموزش اصول مهندسی صنایع غذایی 1

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

به منظور دستیابی به روش های نوین و کارآمد در تولید مواد غذایی ایمن، افزایش راندمان و کاهش هزینه های تولید، تعیین محاسبات مهندسی در صنعت تولید مواد غذایی به عنوان یک راهکار با ارزش محسوب شده و از طرفی تمایل بشر به مصرف مواد غذایی متنوع، نیاز به طراحی فرایندهای تولید را افزایش داده است. مهندسی صنایع غذایی و محاسبات مهندسی به عنوان یک استراتژی در تولید محصولات غذایی، نقش قابل توجهی دارد. مفاهیم و اصول مهندسی صنایع غذایی، مبنای محاسباتی و کمی را در توصیف فرایندها و عملیات مورد نیاز در تولید فرآورده های غذایی ایجاد می کند. اهمیت آن، در عملیات واحد تبدیل مواد خام به محصولات غذایی سالم و با کیفیت بالا مشخص می شود. در این فرادرس مباحث همراه با ذکر مسائل کاربردی در صنایع غذایی است.
دوره آموزش اصول مهندسی صنایع غذایی 1 دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 6 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر فاطمه رسولی قهرودی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اصول مهندسی صنایع غذایی 1 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مریم

خیلی شیوا و روان تونسته بود مدرس تدریس کنه. کاملا متوجه میشدی مطالب رو.

محمد

کامل نگاه کردم. برای پروژه ام قابل استفاده بود. اصلا از نظر من ایرادی نداشت.

فرزین

بر اساس کتاب مو به مو ارائه شده و بسیار جامع و کاربردی بود.

علی

چند وقت پیش مشاهده کرده بودم؛ محتویاتی که ارائه میداد خوب بود.

پردیس

تسلط مدرس خیلی خوبه و مطالب با جزئیات خیلی خوب ارائه می کنن.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی