اطلاعات دوره
آموزش تجهیزات فرایندی 7 – برج تقطیر و جداکننده ها
مسیر آموزشی

آموزش تجهیزات فرایندی 7 – برج تقطیر و جداکننده ها

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.4/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر3
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:آرش عباسی4.1
  • زمان:5 ساعت و 39 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نفت و گاز و پتروشیمی جز بزرگ ترین صنایع کشور هستند و شناخت و طراحی تجهیزات فرایندی مورد استفاده در این صنایع از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، زیرا بر روی کل فرایند، محصولات و اقتصاد تاثیرگذار است. یکی از پرکاربردترین تجهیزاتی که در صنایع نفت و گاز، به خصوص در پالایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد برج های تقطیر است. بخش مهمی از جداسازی و تولید مواد اولیه و مورد نیاز سایر واحدها و همچنین خوراک پتروشیمی، در واحد تقطیر تولید می شود. در این آموزش به بررسی انواع این دستگاه ها می پردازیم.
دوره آموزش تجهیزات فرایندی 7 – برج تقطیر و جداکننده ها دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 39 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط آرش عباسی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تجهیزات فرایندی 7 – برج تقطیر و جداکننده ها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

آموزش هایی که از شما تهیه کردم بسیار بسیار خوب و کمک کننده اس به عنوان یه منبع کمکی خیلی میتونه در روند یادگیری کمک کنه با آرزوی موفقیت برای شما عزیزان

کیان

راجع به مبدل ها و کوره گفته بود. بد نیست به نظرم. البته هنوز کاملش رو ندیدم.

سید

یه سری دیتا کلی می خواستم که به دردم خورد. در کل برای من که رشتم مکانیک بود و یه سری اطلاعات کلی می خواستم مفید بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی