اطلاعات دوره
آموزش اصول بازرسی چشمی جوش VT – سطوح 1 و 2
مسیر آموزشی

آموزش اصول بازرسی چشمی جوش VT – سطوح 1 و 2

349,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 349,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آنچه در این فرادرس مرور می کنیم قسمتی از بازرسی در صنایع مختلف به ویژه جوشکاری (معایب جوش، انواع تست های غیر مخرب و مخرب و ...) در صنایع در جهت ارتقای سطح علمی و فنی و افزایش آگاهی کارشناسان و تکنسین های واحدهای صنعتی است. در خاتمه باید یادآور شویم که مطالب، براساس سیلابس انجمن آزمایشات غیرمخرب آمریکا در جهت آموزش بازرسین برای سطوح 1 و 2 تدوین شده است.
دوره آموزش اصول بازرسی چشمی جوش VT – سطوح 1 و 2 دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 19 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط وحید امیرگونه زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 349,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اصول بازرسی چشمی جوش VT – سطوح 1 و 2 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حسین

در حد یک پروژه دانشجویی که سر کلاس قراره ارائه بشه، تقریبا قابل قبول بود ولی برای سایت فرادرس، انتظار بیشتری داشتم از عکس، تو آموزش کم استفاده شده که اواخرش کاملا حوصله بر میشه. علائم جوشکاری رو متاسفانه خیلی ناقص توضیح میده ، اصلا قابل قبول نبود، به علت آموزش مولتی مدیا اتفاقا امکان مانور بیشتری هم بود ... یا نباید توی آموزش قرار میگرفت، یا اینکه قرار گرفته باید به حد کفایت توضیح داده بشه کلا این آموزش یک دید اولیه میده که برای کسب اطلاعات بیشتر، باید به ویکی پدیا یا دیگر سایتا مراجعه کنید. مجموعا، از خرید این آموزش ناراضی نیستم. باتشکر

یونس

عالی بود، خودم برای یکی از درسهام کنفرانسی داشتم از همه مطالب استفاده کردم کامل و جامع بود.

علی

آموزش خوبی بود. فقط به نظر رسید مدرس یه مقدار تو انتقال مفاهیم تسلط لازم نداشتند

منصور

بیان مدرس خوب بود و آموزش مفیدی بود البته برخی موضوعات باید کاملتر و با توضیحات بیشتر باشه من چون خودم در کار اجرا بودم شاید تازگی نداشت ولی برای دانشجو ها می تونه خیلی مفید باشه.

یونس

من که راضی بودم کار منو راه انداخت.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی