اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آشنایی با تصفیه آب به روش اسمز معکوس RO با نرم افزار روزا ROSA
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با تصفیه آب به روش اسمز معکوس RO با نرم افزار روزا ROSA

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :5 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:سینا شکرسخن5
  • زمان:1 ساعت و 24 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نرم افزار (ROSA (Reverse Osmosis System Analysis، ارائه شده توسط کمپانی DOW، نرم افزاری قدرتمند در طراحی سیستم های اسمز است و از ویژگی های این نرم افزار می توان به توانایی داشتن اطلاعات جزئی از آب خوراک و قدرت محاسبات یونی طراحی هایی با استانداردهای دنیا و تخمین هزینه اشاره کرد. بنابراین با استفاده از این نرم افزار می توان طراحی هایی مطابق با استانداردها داشت و همچنین گزارشی کلی از ساختمان سیستم اسمز معکوس و هزینه های مورد نیاز را ارائه داد.
دوره آموزش آشنایی با تصفیه آب به روش اسمز معکوس RO با نرم افزار روزا ROSA دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 24 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سینا شکرسخن مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با تصفیه آب به روش اسمز معکوس RO با نرم افزار روزا ROSA را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

سحر

بد نبود، اما میشد موضوعات بهتر پوشش داده بشه.

یاسر

از محتوای دوره خوشم اومد دقیقا مطالبی که می خواستم رو یاد دادند

سهیل

سلام و ادب یه مقدار مطالب خلاصه اس میتونستن کاملتر توضیح بدن ولی در کل مفید بود.

یاسمن

از ویژگی های خوب این آموزش: 1) تسلط بالای مدرس 2) ارائه و بیان خوب مدرس 3)کیفیت صدا و تصویر خوب

مهدی

آموزش عالی بود و پیشنهادی که دارم اگر میشه روی مباحث صنعتی یا نرم افزار فلوئنت (Fluent‎)- طراحی سیستم های آتش نشانی - حرارتی تمرکز بیشتری داشته باشید

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی