اطلاعات دوره
آموزش مقدماتی شبیه سازی دینامیک مولکولی با متریال استودیو Materials Studio
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی شبیه سازی دینامیک مولکولی با متریال استودیو Materials Studio

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:9 نظر4.2
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:حسین خاکپور4.6
  • زمان:7 ساعت و 13 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس شبیه سازی دینامیک مولکولی با استفاده از نرم افزار Materials Studio دنبال می‌ شود. در ابتدا مباحث تئوری مورد نیاز بررسی می‌ شود و برای بخش عملی و کار با نرم افزار، چندین مثال متنوع با استفاده از ماژول Forcite نرم افزار ارائه می شود. مثال‌ های ارائه شده به نحوی انتخاب شده‌ اند تا بتوانند اکثر امکانات این ماژول را برای شبیه سازی دینامیک مولکولی پوشش دهند. حل مساله به صورت ترتیب آسان به سخت و با در نظر گرفتن تمام نکات جزئی ارائه می‌ شود. انتظار می‌ رود دوستان با بهره گیری دقیق از محتوای این آموزش، تعریف صحیح مساله و تعیین الزامات مورد نیاز پروژه‌های پژوهشی خود را نیز با استفاده از مطالعات دینامیک مولکولی بررسی نمایند.
دوره آموزش مقدماتی شبیه سازی دینامیک مولکولی با متریال استودیو Materials Studio دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 13 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حسین خاکپور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی شبیه سازی دینامیک مولکولی با متریال استودیو Materials Studio را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی عمران سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی عمران در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهسا

محتواش خیلی خوب بود. پیشنهادم برای فرادرس اینه که راه ارتباطی با مدرس بذاره که سوالات کلی رو ازشون بپرسیم مثلا یه رومی داشته باشن اینطوری ارتباط دانشجویان هم بیشتر میشه و میتونن یه آموزش رو از جنبه های مختلف بررسی کنن.

محسن

مطالب تدریس شده با مطالب رایج همخوانی داشت و برای من مفید بود ممنونم

احسان

خوب نبود، چون ابتدای آموزش تا جلسه هفتم فقط تئوری اولیه آموزش میده. این تئوری باید در خلال کار با نرم افزار و ذره ذره به خورد دانشجو داده بشه نه که همه تئوری رو اول به دانشجو بده و بعد دانشجو رو رها کنه داخل نرم افزار. مطلب باید پیوسته و در خلال آموزش نرم افزار به دانشجو ارائه بشه. به این ترتیبی که ایشون آموزش میدن راندمان کار بسیار افت میکنه چون خیلی خسته کننده میشه. مدرس سواد خوبی دارن به نظرم ولی، نمیدونن چجوری بحث تئوریک و عملی رو با هم تلفیق کنن.

سعیده

آموزش پرفکت پرفکت نبود. یه جاهایی هم تند گفته میشد. در کل فیدبکی که داشت راضی کننده بود.

حسین

خوب بود. اولش خیلی تئوری گفت. من بیشتر عملی می خواستم ولی چیزایی رو که می خواستم یاد گرفتم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی