اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مبانی سنتز در شیمی آلی
مسیر آموزشی

آموزش مبانی سنتز در شیمی آلی

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یکی از اهداف مطالعه در شیمی کمک به توسعه همه جانبه جهان است و به همین دلیل بشر از دیرباز به دنبال یافتن کیمیا و اکسیر زندگانی بوده است. سنتز مواد آلی به عنوان زیر شاخه علم شیمی، شامل مهارت های فراوانی است که می توان آن ها را در قلمروی سایر علم ها نیز به کار برد، چون که فنون این علم نیز می تواند به افزایش توانایی های فردی در سایر علوم کمک کند. در این آموزش سعی شده است که برخی مطالب کلیدی در فهم شیمی آلی و به ویژه سنتز مواد آلی تا حد امکان توضیح داده شود و با تکرار و تمرین مباحث این فرادرس، توانایی سنتز اکثر ترکیبات پیچیده آلی و رسیدن به مواد اولیه آن ها برای دانشجویان حاصل شود.
دوره آموزش مبانی سنتز در شیمی آلی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 11 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط نازنین فرمانبردار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبانی سنتز در شیمی آلی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

رشید

توضیحات و مباحث پایه ای که داشت که برای رشته ما خوب و مفید بود.

امیر علی

خیلی رضایت داشتم برای بالا بردن اطلاعات خودم میخواستم که اینکارو انجام داد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی