اطلاعات دوره
آموزش ترمودینامیک مهندسی شیمی
مسیر آموزشی

آموزش ترمودینامیک مهندسی شیمی

195,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 195,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:12 نظر4.1
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:میثم عطائی4.5
  • زمان:13 ساعت و 18 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

فرایندهای شیمیایی به طور کلی هر چند در حالت واقعی از حالت تعادل به دور هستند، اما به تقریب می توان آن ها را در یک حالت تعادلی یا شبه تعادلی فرض کرد. علم ترمودینامیک به این حالت تعادلی می پردازد. در این حالت تعادلی، آنچه برایمان اهمیت دارد دما، غلظت، فشار و میزان حرارت و کار منتقل شده است. به کمک علم ترمودینامیک نخست به امکان پذیری یا ناپذیری فرایند به لحاظ ترمودینامیکی و سپس به تعیین مشخصات و حالت سیستم می پردازیم.
دوره آموزش ترمودینامیک مهندسی شیمی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 13 ساعت و 18 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط میثم عطائی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 195,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ترمودینامیک مهندسی شیمی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی مکانیک سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی مکانیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

رضا

با توجه به نظرات دوستان خوب بود درست میفرمایند ولی، فقط روخوانی میکند و پاورپوینت خوبی ندارد. من از رفرنس زبان اصلی میخونم، این آموزش رو گرفتم چون توضیح و ارائه کسی که بلده بهتر از خوندن دو تا کتاب ششصد/ هفتصد صفحه ای هست، ولی کسل کننده و خسته کننده بود.

Soheil

دوره صرفا روخوانی از کتاب هست و ضعیف، بدون تحلیل و بسط دادن مبحث.

مهدی

سلام. وقت بخیر.  با تشکر از سایت خوب فرادرس که برای امثال من که کنکور داریم و هزینه ها بالاست تخفیف خوبی گذاشتن من تقریبا تمام مجموعه های مورد نیاز کنکور رو خریدم. درمورد این مجموعه به نظرم کمی بهتر می شد کار بشه، برای من کمی حوصله سر بر و کسل کننده بود، اما مطالب کاملا از ابتدا و مفصل توضیح داده شده.

شایان

من نمیدونم چرا با منبعی که مدرس من از روش تدریس میکرد فرق داشت، یه جورایی ترتیب تیتر ها رو متفاوت بود که خیلی نتونستم با این آموزش همراه بشم.

یاسر

تمام آموزش های تجهیزات فرایندی از تمام لحاظ عالی و بی نقص بود؛ مثل بیان مدرس و محتوای آموزش.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی