اطلاعات دوره
آموزش تجهیزات فرایندی 5 – جوش آورنده یا بویلر
مسیر آموزشی

آموزش تجهیزات فرایندی 5 – جوش آورنده یا بویلر

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:آرش عباسی4.1
  • زمان:2 ساعت و 31 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نفت و گاز و پتروشیمی جزء بزرگ‌ ترین صنایع کشور هستند. به همین دلیل، شناخت و طراحی تجهیزات فرایندی مورد استفاده در این صنایع، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، زیرا بر روی کل فرایند، محصولات و اقتصاد تاثیرگذار است. بویلرها از جمله تجهیزات مهم در این صنایع هستند و انواع مختلفی دارند. بویلرها تجهیزاتی هستند که به وسیله آن ها آب به بخار داغ، تبدیل شده و بخار مورد نیاز دیگر واحدهای فرایندی به وسیله این دستگاه‌ ها تامین می‌ شود. در این آموزش به بررسی انواع بویلرها، کاربرد و عملکردها می‌ پردازیم.  
دوره آموزش تجهیزات فرایندی 5 – جوش آورنده یا بویلر دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 31 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط آرش عباسی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تجهیزات فرایندی 5 – جوش آورنده یا بویلر را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاوه

من این آموزش رو دیدم. از نظر من آموزش عالیهههه ????

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی