اطلاعات دوره
آموزش رابطه کمی بین ساختار دارو با فعالیت زیستی و استفاده از کامپیوتر در شیمی دارویی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش رابطه کمی بین ساختار دارو با فعالیت زیستی و استفاده از کامپیوتر در شیمی دارویی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یک شیمیست دارویی می تواند اطلاعات وسیع و کاربردی در زمینه سنتز و آنالیز داروها، رفتارهای بیولوژیکی و گیاهان دارویی کسب نماید که براساس علاقه خود، گرایش ویژه ای را برگزیند. یک تیم موفق در بخش های تحقیق و توسعه شرکت های داروسازی، از افراد کارآمد در زمینه های تخصصی شیمی دارویی تشکیل می شود. سنتزکاران در رشته شیمی دارویی با شیمی آلی، بیولوژی و فارماکولوژی، آنالیزورهای شیمی تجزیه، بیولوژی و… آشنایی دارند. ما در این آموزش قصد داریم تا رابطه کمی بین ساختار دارو با فعالیت زیستی و استفاده از کامپیوتر را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش رابطه کمی بین ساختار دارو با فعالیت زیستی و استفاده از کامپیوتر در شیمی دارویی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 8 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر ماهرخ باقرشیرودی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رابطه کمی بین ساختار دارو با فعالیت زیستی و استفاده از کامپیوتر در شیمی دارویی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رشته پزشکی سراسر اینترنت را در صفحه رشته پزشکی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی