اطلاعات دوره
آموزش آووگادرو – ویرایش مولکول و انجام محاسبات شیمی با Avogadro
مسیر آموزشی

آموزش آووگادرو – ویرایش مولکول و انجام محاسبات شیمی با Avogadro

329,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 329,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:هانیه مرادی0
  • زمان:1 ساعت و 41 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

این نرم‌افزار یکی از بهترین گزینه‌ها برای رسم ساختارهای شیمیایی و بررسی و آنالیز آن‌ها است که به ما امکان ساخت فایل ورودی برای انجام محاسباتی مانند: محاسبات Single Point, Molecular Orbital, IR و Electron Density را می‌دهد. از این نرم‌افزار همچنین می‌توان برای درک بهتر شیمی و اهداف آموزشی در مقاطع مختلف تحصیلی استفاده کرد. در این فرادرس سعی بر ارائه آموزش نرم‌افزار Avogadro در کمترین زمان است تا هر یک از مخاطبین در نهایت بتوانند به راحتی و برای اهداف متنوع از این برنامه استفاده نمایند.
دوره آموزش آووگادرو – ویرایش مولکول و انجام محاسبات شیمی با Avogadro دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 41 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط هانیه مرادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 329,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آووگادرو – ویرایش مولکول و انجام محاسبات شیمی با Avogadro را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی